اجرای نمایش خیابانی «راز خوشبختی» در یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای نمایش «راز خوشبختی» با موضوع و محوریت آسیب های اجتماعی در حاشیه نمایشگاه قرآنی «بهار ضیافت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با عنوان «بهار ضیافت» برنامه های متوعی برگزار شد که علیرغم سردی هوا مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفتند.

 

در این نمایشگاه علاوه بر غرفه کتاب، غرفه محصولات فرهنگی، مد و لباس، خانواده، برنامه‌های ویژه کودکان، امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، تولید محتوا در فضای مجازی، نغمات آسمانی، قرآن بخوان جایزه بگیر، استعدادیابی اذان، صوت، قرآن، جهاد تبیین و غرفه گفتمان جوان نیز با حضور مربیان برجسته برپا می‌شود.

برپایی ایستگاه‌ نقاشی و خوش نویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی موضوعی، گفت و گو‌های تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآنی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 

همزمان با سومین شب برپایی این نمایشگاه برنامه های متعددی از جمله اجرای نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی، نقاشی بکش جایزه بگیر، اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان، اجرای طنز و ... برگزار شد که باعث ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگ سالان شد.

«امین درخشان» از اجرای نمایش «راز خوشبختی» با موضوع و محوریت آسیب های اجتماعی خبر داد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد، در راستای سیاست ها و اهداف شورای فرهنگ عمومی و رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی با زبان رثای هنر نقش آفرینی کردند.

درخشان افزود: نمایش «راز خوشبختی» به نویسندگی فردین یزدانی و کارگردانی مسعود نیک پی توسط موسسه فرهنگی و هنری نیما وابسته به فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت «محبت والدین، فرزندان طلاق و نفی خشونت» با هنرنمایی فردین یزدانی، حجه الاسلام خوش قدم، زینب شفیعی و محمد فتحی اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و شادی بخش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم به وبژه جوانان و نوجوانان تاثیر به سزایی دارد، فعالیت هنرمندان را در کاهش آسیب های اجتماعی مثبت ارزیابی کرد.

 

این نمایش مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

کد خبر 1168295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha