حضور دیوان محاسبات در بیست نهمین نمایشگاه قران کریم

دیوان محاسبات در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن به پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان در مورد تخلفات مالی نهادها در حوزه وظایف این دیوان رسیدگی می کند.

 

حسن خسروی مدیر غرفه دارلقران الکریم دیوان محاسبات کشور در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در مورد حضور این دیوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم گفت: کار دیوان محاسبات اساسا  و ماهیتا مبنای قران وعترت دارد  زیرا هر چقدر در سازمان ها و نهادها تعالیم روح بخش قران را آموزش و اقدامات فرهنگی  انجام دهیم می توانیم شاهد آن باشیم که تخلفات در سازمان ها و نهادها دولتی؛ تخلفات مالی مانند اختلاس پولشویی و تخلفاتی از این دست کمتر میشود.

 

خسروی ادامه داد:ماهیت و فلسفه اینکه چرا دیوان محاسبات فعالیت قرانی انجام می دهد از این راه بسیار مهم و ضروری است.

 

وی گفت: سامانه شماره 198 دیوان محاسبات با حضور تعدادی از کارشناسان این دیوان به سوالات و شبهات  هموطنان پاسخ داده می شود  و شهروندان  می توانند در صورتی که گزارشی از تخلفات مالی نهادها و دستگاهها داشتند اطلاع رسانی  و اقدام قانونی لازم انجام می شود. در غرفه  دیوان محاسبات در نمایشگاه قران نیز پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد تخلفات مالی نهادها در حوزه رسیدگی این دیوان رسیدگی می شود و پس از بررسی  حسابرسان برای رسیدگی نهایی ارجاع داده می شود.

 

 

کد خبر 1168341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha