گردهمایی حافظان قرآن کریم در حافظیه یک رویداد گردشگری مذهبی است

آیت الله دژکام گفت: امیدواریم مراسم جز خوانی ۶۰۰ حافظ قرآن کریم که در حافظیه شیراز، به عنوان یک رویداد دینی، مذهبی و گردشگری در سومین حرم اهل بیت (ع) در سال های آتی تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، شب گذشته (پنج شنبه 1 اردیبهشت) در مراسم جز خوانی 600 حافظ قرآن کریم که در حافظیه شیراز برگزار شد، گفت: حافظ شیرازی قرآن را به 14 روایت حفظ بود و امیدوارم این برنامه به عنوان یک رویداد دینی، مذهبی و گردشگری در سومین حرم اهل بیت (ع) در سال های آتی تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: افرادی که تمایل دارند با حال و هوای حافظ با قرآن و قرآن خوانی آشنا شود می تواند از این رویداد مطلوب در ماه مبارک رمضان در محفل حافظان قرآن بهره مند شود.

وی اضافه کرد: امشب مایه افتخار است که همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌ های نزول قرآن کریم، شاهد گردهمایی ۶۰۰ نفر از حافظان قرآن کریم موسسه «بیت ‌الاحزان» در حافظیه شیراز هستیم.

خاطر نشان می شود، این گردهمایی که حاصل همکاری موسسه «بیت ‌الاحزان» و صدا و سیمای مرکز فارس و تعامل میراث فرهنگی استان بود، ابتدا با جز خوانی قرآن کریم آغاز شد و با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ادامه یافت و برنامه تلویزیونی آن نیز در دهه سوم ماه مبارک رمضان از سیمای جهوری اسلامی پخش خواهد شد.

کد خبر 1168386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha