سپاه پاسداران امروز یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است/ روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲ اردیبهشت ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: تنها راه کمال و ترقی انسان ارتباط و پیوند معنوی با ذات اقدس الهی می باشد و از این گذر است که انسان می‌تواند اوج قله کمال انسانی را فتح کند و به صفات و خصلت‌های انسانی آراسته شده و به مقام قرب الهی راه یابد.

 
امام جمعه قلعه گنج با بیان این مطلب که برای هر چیزی زکاتی است و زکات بدن روزه است، افزود: تقویت پایداری و صبر، آرامش و نشاط، آخرت گرایی، قدرت کنترل شهوت و تقویت اخلاص برخی از آثار و برکات روزه داری است.
 
وی با اشاره به این که امروز دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، ابراز کرد: این نهاد به فاصله ۲ ماه پس از پیروزی  انقلاب اسلامی با تدبیر و دوراندیشی و فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و این روز را خدمت مدافعان حریم ولایت و امت تبریک عرض می کنم.
 
حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
 
خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: این نهاد امروز در کنار دارا بودن مولفه هایی همچون مردمی بودن، مهربانی و عطوفت و در عین حال تبدیل به کابوسی برای دشمنان و سد محکمی در مقابل نفوذ بیگانگان شده است.
 
وی اظهار کرد: راز سپاه هراسی آمریکا این است که امام راحل فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور نبود من از سپاهیان راضی هستم و به هیچ وجه نظرم بر نمی‌گردد.
 
حجت الاسلام احمدی نیک اضافه کرد: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) می‌فرماید؛ بنده آینده را آینده بسیار مبارکی می بینم این سازمان متولد شده با انقلاب که از برکات امام(ره) است اگر امام این مسئله را دنبال نمی کردند سپاه شاید به وجود نمی‌آمد، این وضعیت سپاه از برکات شخص امام راحل است و وضعیت بسیج این سازمانی که جزو برکات سپاه و برکات انقلاب و برکات شخص امام بزرگوار است.
 
امام جمعه قلعه گنج ادامه داد: اساسا سپاهی برای پاسداری از انقلاب درست شده و آمده، باید خود مجموعه قدر خود را بیشتر بدانند و مواظبت کنند در حوزه اقتصادی و و نظامی و لجستیکی و مردم ما هم قدردان این عزیزان هستند.
 
 
وی در خاتمه یکی از مسائل مهم دنیا را درگیری جانانه فلسطینی ها و استیصال و درماندگی رژیم غاصب اسرائیل برشمرد و گفت: برخی از کشور های عربی مخصوصا دنبال عادی سازی و روابط با اسرائیل هستند و ما می گوییم مسجد الاقصی هویت مردم فلسطین است و ان شالله ما هم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تقویت جریان مقاومت و حمایت از قبله اول مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک در راهپیمایی و روز قدس پرشور حضور می یابیم.
کد خبر 1168425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha