با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس نشان دهیم حامی مردم فلسطین هستیم

حجت‌الاسلام عادل پور بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: باید نشان دهیم مردم فلسطین تنها نیست و تمام امت اسلامی پشتیبان آن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲ اردیبهشت) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: امیر المومنین (ع) مظلوم امت است و مسئله مظلومیت ایشان یکی از مسائل بسیار مهم است.

 

امام جمعه خرمشهر اضافه کرد: می بایست این مسئله به صورت گسترده و مستدل برای جهانیان به ویژه مسلمانان تبیین و امت اسلامی باید آگاه شوند که امیر المومنین (ع) و وصی رسول اعظم اسلام (ص) مورد ظلم آن هم از سوی امت قرار گرفته است.

 

وی به ایام لیالی قدر نیز اشاره کرد و افزود: اکنون در ایام لیالی قدر قرار داریم که بسیار مهم است و اگر اهمیت این شب ها را ندانیم می بایست به قرآن کریم مراجعه کرد و ببینیم قرآن در مورد این شب ها چه فرموده است.

 

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: سپاه نه تنها از جمهوری اسلامی ایران بلکه از تمام مظلومان جهان اسلام حمایت و دستگیری می کند.

 

وی در بخشی دیگر نیز از دولت، دستگاه قضایی و دادستان کل کشور خواست تا با مسببان تورم در کشور برخورد قاطع صورت بگیرد و بیان کرد: اینکه تمام مشکلات دولت های گذشته را به گردن دولت سیزدهم بیندازیم این یک عمل غیرمنصفانه ای است؛ دولت سیزدهم با بودجه و برنامه دولت قبل آغاز به کار کرد و بنابراین باید به دولت فرصت دهیم تا تورم را کنترل کند

 

امام جمعه خرمشهر بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و ادامه داد: بعد از وقفه ۲ ساله به دلیل شیوع بیماری کرونا که راهپیمایی روز قدس انجام نشد، امسال مردم نشان خواهند داد به آرمان های فلسطین و اسلام پایبند هستند.

 

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای عربی با هدایت آمریکا در حال رقم زدن توطئه بر علیه مردم مظلوم فلسطین هستند ابراز کرد: این توطئه ها نیز در قالب عادی سازی روابط برخی از کشورها با رژیم صهیونیستی است و ما باید نشان دهیم مردم فلسطین تنها نیست و تمام امت اسلامی پشتیبان آن هستند.

 

حجت‌ الاسلام عادل‌ پور خاطر نشان کرد: محور مقاومت نیز در راس امت های اسلامی باید حمایت کند و لذا حضور در راهپیمانی واجب و ضروری است.

 

کد خبر 1168500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha