برگزاری اردوی راهیان نور یک روزه درون استانی ویژه دانش آموزان در کردستان

نریمانی از برگزاری اردوی راهیان نور یک روزه درون استانی ویژه دانش آموزان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از برگزاری اردوی راهیان نور یک روزه درون استانی ویژه دانش‌آموزان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

 

وی از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خواست در اجرای این برنامه اهتمام و توجه لازم را داشته باشند.

 

 

نریمانی گفت: در اردوی راهیان نور دانش‌آموزان بیشتر از یادمان‌های بانه، مریوان و سنندج و سروآباد بازدید خواهند کرد.

 

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان همچنین از اجرای برنامه فصل رویش خبر داد و بر توجه جدی به درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان و مناطق تابعه استان حتما در جلسات مدیران مدارس تاکید کنند که به این درس توجه جدی شود.

 

 

نریمانی همچنین از ارسال آثار مرحله استانی مسابقات جشنواره فردا از سوم تا پنجم اردیبهشت به دبیرخانه استانی جشنواره خبر داد و بر ارسال به موقع آثار تاکید کرد.

 

 

وی از راه‌اندازی سامانه اردویی ویژه دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی خبر داد و گفت: بدون مجوز نباید هیچ اردویی برگزار شود و در صورت برگزاری مسئولیت و عواقب ناشی از آن بر عهده آن شهرستان خواهد بود.

 

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد:  اردوهای داخل استان باید 72 ساعت قبل از برگزاری، تمام مستندات آن شامل رضایت نامه، صورتجلسات مدرسه در سامانه بارگذاری شود.

 

 

نریمانی به اردوهای خارج از استان نیز اشاره کرد و گفت: حداکثر 10 روز قبل از برگزاری اردو باید مستندات کامل آن از طریق سامانه بارگذاری شود.

 

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان همچنین از برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان می توانند برگزیدگان مرحله شهرستانی را مورد تقدیر قرار دهند.
پایان پیام713

کد خبر 1168585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha