مساجد استان مرکزی میزبان عزاداران و شب زنده داران لیالی قدر

همزمان با دومین شب از شب های قدر، مساجد، تکایا، حسینیه ها، مصلاها و حرم مطهر امامزادگان استان مرکزی میزبان شب زنده داران لیالی قدر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با دومین شب از شب های قدر و همچنین شب شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، مردم مؤمن و خداجوی استان مرکزی با حضور در مساجد، مصلاهای، تکایا، حرم مطهر امامزادگان و حسینیه های شهر روستا حضور یافتند و فریاد الهی العفو سر دادند.

 

مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی در دومین شب از شب های پرفضیلت قدر در سایه قرآن و با توسل به ائمه اطهار(ع)، ضمن نمایش گذاشتن شور بندگی خود از معبود، طلب رحمت و مغفرت کرد.

 

مردم موحد و مومن استان مرکزی در شامگاه جمعه تا سحرگاه در مساجد، حضور داشته و در عزای شهادت نخستین امام شیعیان اشک ماتم ریختند.

 

قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر، اقامه نماز، قرائت ادعیه وارد در این شب های با عظمت، نیایش و  قرآن به سر و شب زنده داری از اعمال این شب با عظمت بود که شرکت کنندگان با قرائت ادعیه و قرآن و واسطه قرار دادن کلام وحی برای بخشش گناهان و آمورزش دعا کردند.

 

گفتنی است مراسم دومین شب از شب های قدر، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با بهره گیری از فضای باز در نقاط مختلف شهری و روستای استان مرکزی برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 1168605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha