عیادت نماینده مردم مرکز استان از مادر شهید مفقودالاثر فضل‌الله خوید

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از مادر شهید مفقودالاثر فضل‌الله خوید که در بستر بیماری به سر می‌برد، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از مادر شهید مفقودالاثر فضل‌ الله خوید که در بستر بیماری به سر می‌برد، عیادت کرد.

 

روشنفکر در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای این مادر شهید، گفت: آنچه که امروز ایران اسلامی را در جهان سرفراز کرده، نتیجه خون گران بهای شهدای عزیز است.

 

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جوانان امروز باید پیوند خود را با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی برقرار و حفظ کنند.

 

وی با اشاره به فداکاری خانواده شهدا، افزود: اجر و پاداش خانواده شهدا کمتر از کار بزرگ شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی نیست و آسایش و آرامش امروز خود حاصل اینچنین فداکاری‌هایی است.

 

 

در ادامه مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با رئیس بیمارستان شهید بهشتی از تغییرات مثبت و مدیریت جدید بیمارستان و تغییرات محسوس در وضعیت و شرایط بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی‌ است، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بعد از انتخابات سال ۹۸ با بدرقه‌ی مادر شهید مفقودالاثر فضل الله خوید از گلزار شهدای شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد راهی پایتخت، به منظور آغاز به کار مجلس یازدهم شدند.

 

 

 

کد خبر 1168682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha