مسئولان باید از ایثارگری حق بین ها الگوی مدیریتی را فرا گیرند

حجت الاسلام تسخیری گفت: سردار حق بین در تمام دوران عمر خدمتش یک سال هم استراحت نداشت و همیشه در کنار مردم و با مردم بود امروز مسئولان نظام باید از درس های ایثارگرایانه همچون حق بین ها الگوی مدیریتی را یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « غلامحسن تسخیری » در اولین سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت، فاتح نبل و الزهرا، سردار شهید محمدعلی حق بین که عصر امروز ( شنبه، ۳ اردیبهشت) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز در سالروز تاسیس سپاه پاسداران بایستی به همه دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کنیم که سپاه پاسداران مردمی است و همه مردم ایران سپاهی هستند و این افتخاری برای مملکت ماست.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ۲۱ ماه مبارک رمضان و روز شهادت امیر المومنین علی(ع)، افزود: امامی که برای رسیدن به مقام شهادت محضر پیغمبر گریست تا زمانی دلش آرام گرفت که پیامبر گرامی اسلامی بشارت شهادت را به او داد اما بشارت شهادت توسط پیامبر گرامی اسلام اینگونه بود " آن کسی که تو را به قتل می رساند یهودی است ".

 

وی با بیان اینکه امروز  دشمن ترین دشمنان بشریت در عالم کسانی هستند که به نام یهودیت لباس در تن کردند اما با تفکر صهیونیستی می خواهند دنیا را از بین ببرند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دشمن سرسخت عالم و بشریت است  که ایجاد مشکلات امنیتی، جنگ رسانه ای، ابقای تفکر صهیونیستی در منطقه خاورمیانه با نقشه های مختلف به ویژه اختلاف افکنی از جمله تلاش های صهیونیستی هاست.

 

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: امروز قضیه معکوس است و از مقام بلند پایه رژیم غاصب می شنویم که امشب سخت ترین شب برای ما بود چند تیر در مرکز رژیم صهیونیستی رها شد و بدترین شب ها و روزها برای آنها اتفاق افتاد و آنهایی که در صدد بر هم زدن امنیت منطقه بودند روز و شبی برای آنها نمی گذرد مگر با تدابیر شدید امنیتی.

 

وی با بیان اینکه امروز تفکر بیدار شیعی در دنیا شکل گرفت و جبهه متحد مسلمانان را بوجود آورد، خاطرنشان کرد: سردار حق بین، سردار سلیمانی ، شهید حسین پور ها و امثال آنها از فرماندهان سختی ناپذیر بودند.

 


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه چرا امروز تلاش دشمن ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، گفت: ام القرای اسلام امروز ندایش از انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بلند می شود و دشمن می خواهد این موقعیت را سست کند.


وی ادامه داد: دشمن می داند اگر یه اقدام حماقت انگیز در سوریه و درون جمهوری اسلامی  انجام دهد مهم ترین پایگاه امنیتی آنها در هر جای دنیا نابود می شود و چیزی از تل آویو و حیفا باقی نخواهد ماند.

 

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه این ملت شهید پرور  است و  جان خود را برای اهداف بلند اسلام و قرآن اهدا می کنند، افزود:  شهید حق بین ۱۶ سالش بود که در جبهه ها حاضر شد و در سن ۱۷ سالگی لباس مقدس سبز سپاه را بر تن کرد و در سن ۱۷ سالگی جانشین فرماندهی انتخاب شد او هرگز از مرگ در راه خدا هراسی نداشت.

 


وی با بیان اینکه نوجوان رشید لنگرودی در قله های سخت و سرد کردستان کم نیاورد، اظهار کرد: سردار حق بین در تمام دوران عمر خدمتش یک سال هم استراحت نداشت و همیشه در کنار مردم و با مردم بود امروز مسئولان نظام باید به درس های ایثارگرایانه همچون حق بین ها الگوی مدیریتی را یاد بگیرند.

 

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: امروز  دنیای غرب که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است  فرصت استراحت نیست و باید در تمام لحظات مسئولیت در خدمت مردم باشند و این اندیشه انقلابی است و یک مدیر وقت استراحت در انقلاب اسلامی را ندارد.

 

 

کد خبر 1168697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha