ورزشگاه های بلااستفاده دستگاههای دولتی در اختیار عموم قرار گیرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورزشگاه های بلااستفاده دستگاههای دولتی، بانکها و دانشگاهها در قالب تفاهمنامه با اداره کل ورزش و جوانان استان، این فضاها را در اختیار عموم قرار دهند که این امر مصداق بارز اجرای دستور ریاست جمهوری در حوزه مولدسازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در  حاشیه پایان اولین جلسه شورای ورزش و جوانان در سال جدید در جمع خبرنگاران بیان داشت: عملکرد فوق العاده اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در سال گذشته در حوزه های ورزش قهرمانی، همگانی، روستایی و عشایری و بانوان قابل تحصین است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان به ارتقای جایگاه قهرمانی سیستان و بلوچستان با درخشش قهرمانان صاحب نام استان در دو بخش آقایان و بانوان اشاره کرد و گفت: کسب مدال های ملی و بین‌المللی افتخار بزرگی برای ورزش استان می باشد.

 

مدرس خیابانی از تکمیل پروژه های عمرانی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی حوزه ورزش و جوانان استان تاپایان شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد: ورزشگاه های بلااستفاده دستگاههای دولتی، بانکها و دانشگاهها در قالب تفاهمنامه با اداره کل ورزش و جوانان استان، این فضاها را در اختیار عموم قرار دهند که این امر مصداق بارز اجرای دستور ریاست جمهوری در حوزه مولدسازی است.

کد خبر 1168743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha