اعلام بسته پیشنهادی ویژه برنامه های بزرگداشت روز قدس و عید فطر

مجید خوبی زاده گفت: به منظور بزرگداشت روز قدس و عید فطر ویژه برنامه هایی در قالب بسته پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ابلاغ شده تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانند در این راستا گام موثری بردارند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پيش رو بودن روز جهانی قدس و عيد فطر، گفت: امسال اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان همچون گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر شرکت می کنند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از آمادگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای بزرگداشت این مناسبت ها خبر داد و افزود: به منظور بزرگداشت روز قدس و عید فطر ویژه برنامه هایی در قالب بسته پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ابلاغ شده تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانند در این راستا گام موثری بردارند.
 
 
وی بیان کرد,: کانون های مساجد جنوب کرمان می توانند در حاشیه راهپیمایی روز قدس و اقامه نماز عید فطر نسبت به برپايي ايستگاه ها و غرفه های فرهنگی همچون ایستگاه نقاشي كودكان، مشاوره، نمايشگاه و اقدام کنند.
 
خوبی زاده توليد محتوای رسانه ای را یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی برشمرد و بیان کرد: تولید محتوا ویژه این مناسبت ها می تواند در قالب عکس نوشت، کلیپ و موشن گرافیک باشد که سپس در فضای مجازی به نام کانون انتشار شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجدی که دارای گروه های هنری هستند می توانند با از ظرفیت گروه های سرود و نمایش برای باشکوه تر شدن برنامه های ویژه روز قدس و عید فطر استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی این مناسبت ها است که به همین منظور کانون های مساجد می توانند مسابقه کتابخوانی با موضوع قدس را اجرا کنند.
 
خوبی زاده طرح تلاوت نور را از دیگر برنامه های ویژه بزرگداشت روز قدس دانست و اظهار کرد: بچه مسجدی ها می توانند در جلسات جزخوانی قرآن کریم که از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه به نیت شهدای مقاومت و قدس برگزار می‌شود، شرکت کنند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ویژه روز قدس و عید فطر را در این خبرگزاری انعكاس دهیم.
 
وی در خاتمه ضمن دعوت از فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، عنوان کرد: امسال یکبار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب می زنیم.
کد خبر 1168749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha