شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس مصداق وعده قرآن بود

حجت الاسلام پناهی مقدم گفت: پنجم اردیبهشت و سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس یکی از ایام الله و مصداق وعده قرآن برای نصرت مومنین است و تاریخ ما سرشار از این روزها است اما در معرفی آن کم کاری کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «علیرضا پناهی مقدم» امروز (۴ اردیبهشت) در مراسم سالروز شکست حمله مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: روزها و شب های آیات و نشانه های خداوند هستند ولی در برخی از زمان ها خداوند قدرت خود را به صورت فوق العاده برای بیداری و هشدار به مردم‌ یا تفسیر برخی از آیاتش به ما نشان می دهد.

 

کارشناس مذهبی و‌ استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: خداوند در آیه ۶۲ سوره انفال می فرماید:«و اگر دشمنان به فکر فریب دادن تو باشند البته خدا تو را کفایت خواهد کرد، اوست که به نصرت خود و یاری مؤمنان تو را مؤیّد و منصور گردانید.»

 

حجت الاسلام پناهی مقدم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی آیات قرآن را باور ندارند، گفت: خداوند متعال به طور ویژه به بندگانش قدرتی را نشان می دهد تا آیات را باور کند و در قرآن کریم دوبار تعبیر «ایام الله» به معنی روزهای خداوند داریم و این اصطلاح در دو جای قرآن کریم، یعنی در آیات 5 سوره ابراهیم، و 14 سوره جاثیه مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ایمان و عاقبت بخیری راه دارد امثال شهید سلیمانی‌ها همه زندگی آنان ذکر  و یاد خداست.

 

کارشناس مذهبی با اشاره به آیه ۲۶ سوره انفال و آیه ۱۱ سوره مائده مبنی بر اینکه باید اهل ایمان تنها بر خدا توکل کنند، افزود: پنجم اردیبهشت و سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس یکی از ایام الله و مصداق وعده قرآن برای نصرت مومنین است و تاریخ ما سرشار از این روزها است اما در معرفی آن کم کاری کردیم.

 

حجت الاسلام پناهی مقدم با یادآوری اینکه نیروهای امریکایی(دلتافورس) ۱۳۰ هزار ساعت در صحرا مصر برای حمله نظامی به ایران اسلامی تمرین کردند، گفت: هیچ راداری ورود آمریکایی ها به ایران را ضبط نکرده و کلیه پدافندها و توپ های ضدهوایی همه جمع می شود که هیچ مانعی وجود نداشته باشد.

 

وی بیان کرد: اما با قدرت خداوند، هواپیمای امریکایی ها در صحرای طبس به خاطر طوفان شن دچار مشکل می شوند و خودشان مجبور شدند به این شکست اعتراف کنند.

 

حجت الاسلام پناهی مقدم گفت: امام خمینی (ره) پس از این واقعه فرمودند: «نباید بیدار شوند آنهایی که به معنویات توجه ندارند و به این غیب ایمان نیاوردند، (چه کسی) این هلیکوپترهای آقای کارتر را که می‏‌خواستند به ایران بیایند، ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مامور خدا بودند، باد مامور خداست».

 

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: جهان استکبار با وجود انجام جنایات بسیار در سطح دنیا امروز در کار خودشان مانده‌اند و فقط بزرگنمایی می کنند.

کد خبر 1168789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha