تجلیل از مدیرکل کانون پرورش فکری فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با حضور برخی مسئولان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز، رئیس بسیج هنرمندان، مشاور امور بانوان فرمانداری شیراز و شهردار منطقه یک شیراز در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  فارس از «سعیدرضا کامرانی»، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عنوان هنرمند متعهد و انقلابی تجلیل شد.

«جعفر طاهری»، در این مراسم گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای گرامیداشت رشادت های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس است تا این دلاوری ها در جامعه همچنان زنده بمانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز افزود: برای آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ انقلابی باید رفع مشکلات ایثارگران باید بیشتر تلاش کنیم.  

«مجید میکائیلی»، نیز با اشاره به فعالیت ‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس عنوان کرد: عملکرد کانون پرورش فکری فارس در این هفته قابل توجه بوده است و به خدمت گرفتن برای جامعه موجب تعالی می شود و هنر و هنرمند تاثیرات مطلوبی در این تعالی دارند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ظرفیت های مطلوبی در عرصه هنر دارد و جایگاه تربیت هنرمندان انقلابی است و سازمان بسیج هنرمندان فارس برای همکاری با کانون در زمینه‌ های فرهنگی و هنری آمادگی کامل دارد.

«عبدالصالح رستم ‌زاده»، شهردار منطقه یک شیراز نیز گفت: تجلیل از هنرمندان ایثارگر در اداره ها و جامعه یک تکلیف است باید خودمان را سرباز انقلاب بدانیم و برای رفع مشکل مردم تلاش کنیم.

«سعیدرضاکامرانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری فارس نیز با اشاره به عضویت خود در بسیج هنرمندان طی چهار دهه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نباید فراموش شود و بستر‌سازی فرهنگی برای انجام هر کاری لازم است و کانون پرورش فکری فارس در این بستر سازی نقش موثری دارد و باید مورد توجه ویژه باشد.

خاطر نشان می شود در این مراسم به پاس چهار دهه فعالیت فرهنگی و هنری در عرصه های انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مدیرکل کانون پرورش فکری فارس تجلیل شد.

کد خبر 1168794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha