بسته حمایتی روستای ملی قرآنی «اندبیل» واریز شد

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بسته حمایتی برای توانمندسازی برنامه های قرآنی روستای ملی قرآنی «اندبیل» از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واریز شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسته حمایتی برای توانمندسازی برنامه های قرآنی روستای ملی قرآنی «اندبیل» از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واریز شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این بسته حمایتی شامل 750 میلیون ریال است که امیدواریم با هزینه کرد این مبلغ برنامه های قرآنی در این روستای منتخب قرآنی ملی افزایش یابد.

 

این مقام مسئول افزود: سال گذشته روستای اندبیل از استان اردبیل با توجه به فعالیت های قرآنی به عنوان روستای ملی قرآنی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته شد.

 

طاهری خاطر نشان کرد: این روستای قرآنی در ماه مبارک رمضان نیز برنامه های متنوع قرآنی با حضور اهالی روستا با شکوه خاص برگزار می کند و جزءخوانی قرآن کریم جزو اولویت این برنامه های قرآنی است.

 

وی اذعان داشت: بجز اجرای برنامه های قرآنی اکثر مشارکت کنندگان در این برنامه های قرآنی روستا جزو بهترین قاریان و حافظان قرآنی هستند که در مسابقات استانی و ملی رتبه برتر کسب کرده اند.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: حمایت از چنین روستاهای قرآنی در کشور می تواند به پرورش استعدادهای قرآنی شود که این مهم از توصیه های مقام معظم رهبری برای پرورش استعدادهای قرآنی است.

 

کد خبر 1168856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha