فعالان کانون های مساجد در اجرای طرح «نان صلواتی» مشارکت دارند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اجرای طرح «نان صلواتی» با مشارکت فعالان کانون های مساجد همزمان با شب های قدر برای حمایت از خانواده های نیازمند خبر داد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد در اجرای طرح «نان صلواتی» همزمان با شب های قدر برای حمایت از خانواده های نیازمند مشارکت دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد با مشارکت خیرین در محلات مبالغ نانوایی های حاشیه شهر را پرداخت می کنند تا خانواده های نیازمند بتوانند از این خدمات بهره مند شود.

 

آمون ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم از دیگر فعالیت های اجتماعی به همت فعالان کانون های مساجد و خیرین در این شب های عزیز است که تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد یافت.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: برپایی مجالس عزای شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و دسته های عزاداری از دیگر فعالیت های شب های قدر است که با مشارکت فعالان کانون های مساجد در سراسر استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: ویژه برنامه های شب های احیا در مناطق روستایی نیز با مشارکت فعالان کانون های مساجد برگزار می شود تا روستائیان نیز از فیوضات این شب های عزیز بهره مند شوند.

 

وی بیان کرد: همزمان با شب های قدر بیش از 1500 پرچم ویژه روز شهادت حضرت علی (ع) در بین کانون های مساجد توزیع شد تا برای اعلام یوم شهادت در مساجد و محلات نصب کنند.

 

کد خبر 1168867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha