ساخت ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی نیازمندان شروع شد

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: عملیات ساخت ۱۲۰ واحد سرویس بهداشتی برای نیازمندان سطح روستای شهرستان آغاز شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 120 واحد سرویس بهداشتی توسط مرکز نیکوکاری محسنین و انجمن صنفی کارگران با همکاری مشترک کمیته امداد لوجلی، بخشداری های سرحد و قوشخانه زیر نظر قرارگاه مواسات دفتر امام جمعه برای خانوارهای نیازمند احداث خواهد شد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: برای احداث این طرح ها 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که مددجویان نیازمند توسط کمیته امداد شناسایی شدند و افرادی هستند که فاقد هیچ گونه درآمد و بسیار نیازمند و از کوچکترین امکانات رفاهی برخوردارند.

 

حشمتی خاطرنشان کرد: برای طرح های مزبور قراردادی یکساله با کمیته امداد لوجلی منعقد شده تا بتوانیم این عملیات را به اتمام برسانیم ولی پیش بینی و سعی بر این است که این کار خیرخواهانه طی مدت 6 ماه به اتمام برسد.

 

وی تصریح کرد: اینک هفت پروژه در شهرک امام سجاد روستای نظرمحمد شروع شده و قرار است پس از آن بخش قوشخانه روستاهای سرداب سرانی و هشت روستای دیگر به اتمام برسد.

 

وی اضافه کرد: مرکز نیکوکاری محسنین و انجمن صنفی کارگران شیروان در سال گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی که شامل بهسازی منازل و ساخت سرویس های بهداشتی بوده انجام داده که امسال علاوه بر این طرح ها 40 طرح دیگر برای نیازمندان سطح شهر انجام خواهد شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1168879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha