تلاش نمایشگاه های بین المللی فارس برای افزایش حضور بانوان در فعالیت های اقتصادی دانش محور

فرهادی گفت: نمایشگاه بین المللی فارس با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در افزایش سهم حضور بانوان و زنان برای معرفی توانمندی های خود در تولید و فعالیت های اقتصادی دانش محور تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (یکشنبه 4 اردیبهشت) در اولین جلسه شورای سامان دهی نمایشگاه‌ های بین المللی فارس گفت: حمایت از تولید کنندگان، هدف اصلی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس است و امسال 73 عنوان نمایشگاه را برگزار خواهد کرد و در این حوزه جهادی کار می کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: با برگزاری نمایشگاه های ویژه، شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان در حوزه های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق می شوند.

وی صنعت نمایشگاهی را زیر ساخت و پیشران تولید و صنعت دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه ها در این عرصه موجب رونق تولید و اقتصاد ملی خواهد شد و با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و اهمیت به جایگاه موثر نمایشگاه ها برای توسعه و پیشرفت استان و کشور گام های موثری می توان برداشت.

فرهادی تاکید کرد: با حفظ محوریت رسالت و ماهیت اقتصادی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای برنامه های فرهنگی اسلامی متناسب با محیط نمایشگاه نیز گام برمی داریم و در افزایش سهم حضور بانوان و زنان برای معرفی توانمندی های خود در تولید و فعالیت های اقتصادی دانش محور تلاش می کنیم.

کد خبر 1168886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha