مراسم بزرگداشت استاد احمد سمیعی در رشت برگزار می‌شود

ثقتی از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد احمد سمیعی، پدر ویراستاری نوین ایران، سه‌شنبه(۲۷ اردیبهشت) در تالار مرکزی رشت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « رضا ثقتی» امروز(یک‌شنبه، 4 اردیبهشت) در دیدار با «داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید گیلان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد به صورت مشترک و در فضای تعامل و همدلی گفت: از جمله این برنامه‌های مشترک گرامیداشت سالگرد شهادت شهید کریمی بود که مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر پرهیز از لزوم نگاه رفع تکلیفی از برخی از مناسبت‌ها تاکید کرد و افزود: در این دولت نباید نگاه رفع تکلیفی داشته باشیم و راه گذشته را ادامه دهیم، گفتمان ما خدمت به مردم است.

 

وی به هدفگذاری مناسبت‌های ملی اشاره کرد و با بیان اینکه سوم خرداد بیانیه و مرام‌نامه حوزه فرهنگ و هنر است گفت: سوم خرداد، درس مقاومت و ایستادگی و محور برنامه‌های فرهنگی و هنری ما است.

 

ثقتی خواستار برگزاری مراسمی در سطح ملی برای گرامیداشت سوم خرداد شد و بیان کرد: باید مناسبت‌های ملی، مذهبی و همچنین مناسبت‌های استانی را در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری گرامی بداریم.

 

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت « احمد سمیعی» پدر ویراستاری نوین ایران خبرداد و اعلام کرد:  این مراسم، سه شنبه(27 اردیبهشت) با حضور حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در رشت برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای اتحاد و همدلی در ادارات فرهنگی استان وجود دارد تاکید کرد: جبهه متحد فرهنگی در استان برای اجرای برنامه‌های واحد و ملی شکل گرفته و باید از ظرفیت‌های یکدیگر بهره مند شویم.

کد خبر 1168889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha