برگزاری مراسم «مشق قدر در شب قدر» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

میکائیلی گفت: کتابت آیات قرآن کریم با عنوان «مشق قدر در شب قدر» با حضور ۷۰ نفر از خوشنویسان فارس از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب در «دارالقرآن» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز خواهد شد و تا سحرگاه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میکائیلی»، امروز (یکشنبه 4 اردیبهشت) از برگزاری برنامه کتابت آیات وحی توسط جمعی از هنرمندان خوشنویس فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه کتابت آیادت قرآن همزمان با سومین شب قدر در این حرم مطهر برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: کتابت آیات وحی توسط هنرمندان خوشنویس استان از سنت‌ های حسنه ‌ای است که در شب قدر در سویمن حرم اهل بیت (ع) به انجام می رسد.

وی اضافه کرد: کتابت آیات قرآن کریم در این شب گرانقدر و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مشق شب قدر هنرمندان خوش نویس استان فارسی و هنرنمایی خود در جهت ابراز عشق و ارادت به درگاه ربوی است.

میکائیلی اعلام کرد: کتابت آیات قرآن کریم با عنوان «مشق قدر در شب قدر» با حضور 70 نفر از خوشنویسان فارس از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب در «دارالقرآن» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز خواهد شد و تا سحرگاه ادامه دارد.

وی گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و انجمن خوشنویسان شیراز در اجرای این برنامه معنوی مشارکت دارند.

کد خبر 1168926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha