برگزاری کارگاه مشاوره تحصیلی و روش های مطالعه در کانون «امام صادق ‌(ع)» جهرم

صادقی گفت: به همت بچه های مسجد، کارگاه مشاوره تحصیلی و روش های مطالعه و آمادگی آزمون های پایان ترم در کانون فرهنگی هنری ‌«امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اهمیت به تحصیل به ویژه برای بچه های مسجد از اولویت اساسی خانواده ها و کانون های فرهنگی و هنری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: توجه به وضعیت تحصیلی بچه های مسجد همواره از جمله ضرورت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که در این زمینه نیز فعالیت هایی انجام شده است.

 

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی هنری با برخورداری از کتابخانه و سالن مطالعه مرکزی برای بچه های مسجد به ویژه در ایام امتحانات بوده که بچه ها با مراجعه به کانون نه تنها مشکلات درسی خود را رفع کرده بلکه به مطالعه متون درسی خود می پردازند.

 

صادقی عنوان کرد: از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» زمینه سازی برای موفقیت در تحصیل بچه های مسجد است به نحوی که با برگزاری کارگاه های مشاوره تحصیلی، راه و مسیر مطالعه صحیح برای موفقیت در امتحانات برای آنها همواره می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و به همت بچه های مسجد، کارگاه مشاوره تحصیلی و روش های مطالعه و آمادگی آزمون های پایان ترم در این کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» تصریح کرد: در این کارگاه بهترین و صحیح ترین روش مطالعه برای شرکت در امتحانات توسط یکی از کارشناسان این حوزه به بچه های مسجد فرا داده شد.

 

وی گفت: در این کارگاه مشاوره تحصیلی حدود 20 نفر از بچه های مسجد در مقطع ابتدایی و متوسطه اول حضور داشته و روش های مطالعه را برای موفقیت در آزمون تحصیلی فرا گرفتند.

کد خبر 1168990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha