برگزاری مراسم شام غریبان شهادت امیرالمومنین(ع) در ورامین

مراسم شام غریبان شهادت امیرالمومنین(ع) در شهرستان ورامین با حضور آحاد مردم و عاشقان اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با شام غریبان شهادت امیرالمومنین(ع) و با حضور گسترده و پرشور مردم دیار ۱۵ خرداد ورامین مراسم شام غریبان شهادت حضرت امیر المؤمنین (ع) از مصلی صاحب الزمان (عج) تا گلزار شهدای سید فتح الله (ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم، با اشاره به شب‌های قدر و بهره گیری از این رحمت الهی اظهار داشت: شب قدر شب تقدیر و معرفت، شب خدا شناسی، خودشناسی و شب امام شناسی و در قرآن کریم بهترین توصیف برای شب قدر به زبانی بسیار ساده آمده است شبی که ارزش آن از هزاران شب بیشتر است.

 

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: مراسم شام غریبان امیرالمومنین با شکوه و عظمت برگزار شد و در این خصوص قدردان همه کسانی هستیم که با حضورشان یاد اهل‌بیت(ع) را مثل همیشه زنده می‌دارند و در این خصوص ضروری است که بدانیم امیرالمومنین (ع) فرزندان خود را به تقوا و خداترسی سفارش می‌کند و اگر تقوا و خداترسی در جامعه‌ای وجود داشته باشد آن جامعه سعادتمند خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم عاشقان حضرت علی (ع) با روشن کردن شمع در سوگ امام اول شیعیان اشک ماتم ریختند و مداحان آل الله کربلایی سعید زمانی و کربلایی محمد قاجار مدیحه سرایی کردند.

 

انتهای پیام

کد خبر 1169013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha