ابلاغ ۳۸ طرح کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز به شهرداری

اسکندری گفت: ۳۸ طرح از کمیسیون عمران به عنوان تکالیف به شهرداری شیراز ابلاغ شده و همچنین ۲۲ طرح برای پیگیری و اجرا به شهرداری شیراز محول شده است اما تا کنون فقط سه مورد توسط شهرداری محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا اسکندری»،  امروز (یکشنبه 4 اردیبهشت) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت شب های قدر گفت: توسعه همه جانبه و عدالت محور اجرای  پروژه های عمرانی شهر از اولویت های کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این رویکرد موجب شد تا در متمم بودجه سال 1400 و بودجه 1401 شاهد جهش در بودجه عمرانی برای اقدامات شهرداری شیراز در اجرای سیاست گذاری شورای اسلامی شهر شیراز باشیم.

وی اضافه کرد:  با حجم تکالیف عمرانی و لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام بعهنوان سرمایه های شهر، شهرداری شیراز باید با سرعت بیشتری به برنامه های کمیسیون عمران جامعه عمل بپوشاند.

اسکندری تاکید کرد: در طول 9 ماه گذشته عملکرد کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز، 38 طرح  از کمیسیون عمران به عنوان تکالیف به شهرداری شیراز ابلاغ شده و همچنین 22 طرح برای پیگیری و اجرا به شهرداری شیراز محول شده است اما تا کنون فقط سه مورد توسط شهرداری محقق شده است.

وی ادامه داد: اجرای پل شیشه ای «علی بن حمزه (ع)» در محور عرفان، پروژه باغ ملی، آتش نشانی گویم، فرهنگسرای معلولین، سامان دهی رودخانه خشک و چنار راهدار، سامان دهی و تعریض محور گویم، تقاطع جمهوری، پروژه «سردار سپهبد شهید سلیمانی»، پروژه سینما «جوان» و بررسی عملکرد  سامانه PMS و ارتقای کیفیت آسفالت بخشی از تصمیمات کمیسیون عمران شورای شهر شیراز بوده که ابلاغ شده و منتظر گزارش عملکرد شهرداری شیراز هستیم.

اسکندری اعلام کرد: 45 پروژه تا سال 1404 برای شهر شیراز در کمیسیون عمران برنامه ریزی شده است که هشت پروژه، ستاره دار شامل سامان دهی ورودی محور شمالغرب گویم، تقاطع قصردشت، پروژه حضرتی، نواب صفوی، تقاطع میثم، بزرگراه سردار شهید سلیمانی و تقاطع  جام جم است و سامان دهی ورودی محور شمال غرب گویم نیز در شمار پروژه های ستاره دار قرار خواهد گرفت و شهرداری شیراز برای تملک و اجرای آن باید اقدام کند.

کد خبر 1169016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha