۳۲ درصد مردم آستارا نوبت سوم کرونا را دریافت کرده‌اند

رضایی‌پور با بیان‌اینکه ۳۲ درصد جمعیت این شهرستان نوبت سوم کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: برای جلوگیری از شیوع پیک هفتم شهروندان نوبت سوم کرونا را تزریق کنند.

«عنایت رضایی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد:در حال حاضر وضعیت آستارا از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی زرد است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه ۳۲ درصد جمعیت این شهرستان نوبت سوم کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: برای جلوگیری از شیوع پیک هفتم شهروندان نوبت سوم کرونا را تزریق کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۶ پایگاه در شهر آستارا و لوندویل برای تزریق کرونا به شهروندان در نظر گرفته شده است، تصریح‌کرد: دفتر خدمات سلامت واقع در خیابان شهید پیشه‌گر، ۲ پایگاه خودرویی در جلوی سپاه و میدان امام خمینی(ره) سینما سوخته، چادر جمعیت هلال‌احمر در کنار کیوسک ناجا بازار ساحلی، پایگاه شهید آهنی و مرکز شبانه‌روزی لوندویل آماده ارائه خدمات به شهروندان جهت تزریق واکسیناسیون است.

 

رضایی‌پور تصریح‌کرد: چادر جمعیت هلال‌احمر در کنار کیوسک ناجا در بازار ساحلی از فردا آماده تزریق واکسن کرونا به مردم است.

 

فرماندار بندر آستارا گفت: دفتر خدمات سلامت از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر، پایگاه خودرویی جلوی سپاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر، پایگاه خودرویی میدان امام خمینی(ره) از ۹ صبح تا ۱۳ ظهر و از ۱۵ تا ۱۸ عصر، چادر جمعیت هلال‌احمر در کنار کیوسک پلیس بازار ساحلی از ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۵ تا ۱۹ عصر، پایگاه شهید آهنی از ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و ۱۶ تا ۱۹ عصر و مرکز شبانه‌روزی لوندویل نیز از ۸ صبح تا ۱۴ ظهر آماده ارائه خدمات به مردم است.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: خانه‌های بهداشت در سطح روستاها نیز آماده تزریق واکسن کرونا به روستانشینان آستارایی است.

 

 

 

کد خبر 1169037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha