توزیع  ۲۰ سبد معیشتی بین نیازمندان به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: خیران کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر ۲۰ سبد معبشتی ویژه ماه رمضان در بین نیازمندان توزیع کردند.

«محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد:  اصل مشارکت در ارتقای وضعیت معیشتی نیازمندان وظیفه همگانی است و در این راستا کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر با دغدغه مندی در این بخش وارد عمل شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: در ماه مبارک رمضان و با تاسی از مولای متقیان امام علی(ع) 20 سبد کالای معیشتی به ارزش 50 میلیون ريال در بین افراد کم برخوردار شناسایی شده در روستا توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات مضاعف اقتصادی بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از کسب و کارها به ویژه برای اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت اثر گذاشته و در این راستا نباید بی تفاوت بود و باید از نیازمندان بیشتر از گذشته دستگیری شود.

 

الیاسی گفت: خیران کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر 20 سبد معبشتی در بین نیازمندان توزیع کردند تا گره از گره‌ای در این شب و روزهای مبارک باز شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: این کمک ها و بسته های معیشتی در راستای اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کمک به خانواده‌های نیازمند با مشارکت و حمایت خیران اجرایی شده است.

کد خبر 1169061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha