مشکل تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها تا ۲ ماه دیگر رفع می‌شود

 حسینی گفت: مشکل تامین زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای استان گلستان تا دو ماه دیگر برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گنبدکاووس، «سیدمحمد حسینی» در مراسم افتتاح و کلنگ زنی واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: امروز با حضور معاون عمران روستایی و نماینده رئیس بنیاد مسکن کشور پروژه‌های بنیادمسکن در شهرستان گنبدکاووس افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: امروز ۴۸۴ واحدمسکونی روستایی در این شهرستان به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد و عملیات ساخت یکهزار و ۶۳۹ واحد دیگر نیز در راستای طرح نهضت ملی مسکن در قالب طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، مسکن جوانان، مسکن حمایتی و غیره آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: علاوه براین امروز حدود ۲۰۰ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان گنبدکاووس با اعتبار نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد. 

 

حسینی با اشاره به واگذاری ۳۱۰ جلد سند مالکیت در روستاهای شهرستان گنبدکاووس گفت: این یک اقدام جها ی و ارزشمند است که در حوزه معیشتی و اقتصادی آثار زیادی خواهد داشت. همچنین در بحث تملک و تامین زمین موردنیاز برای طرح نهضت ملی مسکن ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین با کاربری مسکونی در این شهرستان تامین شده است.

 

مدیرکل بنیادمسکن گلستان این خبر خوش را هم به زوج‌های جوان، مستاجران و فاقدین زمین در روستاها داد که تا دو ماه آینده اراضی مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تامین خواهد شد و با این اقدام آرزوی مردم برای صاحب خانه شدن دست یافتنی‌تر‌ می‌شود.

 

کد خبر 1169095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha