اعتبارات بنیاد مسکن گلستان ٣ برابر شد

حسینی با بیان اینکه نمی‌توان محرومیت موجود در حوزه روستایی استان گلستان را نادیده گرفت، گفت: در حوزه توسعه روستایی دچار عقب‌افتادگی هستیم که با همت جهادی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها می‌توان این محرومیت‌ها را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گنبدکاووس، «سیدمحمد حسینی» در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمران روستایی در گنبدکاووس که به صورت متمرکز در روستای «پشمک پناده» برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان ۹۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که حدود نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

 

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با بیان اینکه نمی‌توان محرومیت استان را نادیده گرفت، گفت: گلستان استانی کشاورزی است و روستاها به عنوان کارخانه تولید سهم مهمی در اقتصاد استان و کشور دارند برای همین ماندگاری و تثبیت جمعیت در روستاها کمک بزرگی به حفظ و ایجاد تولید و اشتغال در روستاها خواهد کرد.

 

وی افزود: امروز پروژه‌های عمران‌ روستایی گنبدکاووس با ۳۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که امیدواریم بخشی از این عقب افتادگی ها در حوزه روستایی را برطرف کند. 

 

حسینی با اشاره به افزایش سه برابری اعتبارات بنیادمسکن گلستان خاطرنشان‌کرد: با این حال عقب افتادگی در حوزه روستایی زیاد است و با حمایت‌ها و هم افزایی دستگاه‌ها این مشکلات قابل رفع است.

 

وی از مسئولان استانی هم خواست اعتبارات بیشتری را در شورای برنامه ریزی شهرستان ها برای توسعه روستایی اختصاص دهند.

 

کد خبر 1169100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha