معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: وام‌دار هیچ جریانی نیستیم

حسین ‌میرزایی گفت: در انتصاب مدیران استان وام‌دار هیچ جریان، جناح و گروهی نیستیم، گفت: در انتصاب مدیران مستقل عمل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محسن حسین ‌میرزایی» شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در انتصاب مدیران شاخص‌های مهمی در نظر گرفته می‌شود و عدالت در توزیع مدیران لحاظ شده است.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تعامل با رسانه‌ها را از سیاست‌ های محوری استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: در همین راستا مدیران استان مکلف‌ اند تا از نقد دلسوزانه، آگاهانه و عالمانه رسانه‌ها استقبال و با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

 

وی با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی در استان برای تحقق توسعه پایدار، گفت: رسانه‌ ها این وحدت را تقویت کنند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید در استان به این باور برسیم که همه عضو یک خانواده هستیم و بر وحدت، وفاق و همدلی استان بیفزاییم.

 

حسین میرزایی، وحدت و همدلی را عامل مهمی برای توسعه استان دانست و گفت: با تقویت وحدت و امید آفرینی می‌توان برنامه‌ ها را به خوبی پیش برد.

 

وی تامین آب پایدار را از مهمترین برنامه‌های استان برشمرد و گفت: این اطمینان را به مردم استان می‌ دهیم که در دفاع از حقوق مردم استان سرسوزنی کوتاه نخواهیم آمد و در حوزه آب در آینده نزدیک خبرهای خوبی به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

کد خبر 1169151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha