ارتش در گسترش فرهنگ قرآنی در مساجد پیشگام است

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه انقلاب ساخته و پرداخته پایگاه های الهی مساجد است گفت: ارتش در تحقق فرمان رهبر انقلاب در گسترش فرهنگ قرآنی در مساجد پیشگام است.

حجت الاسلام محمدحسنی در مورد بیانات رهبر انقلاب در روز اول ماه مبارک رمضان در موضوع مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: مبنای این امر از همان صدر اسلام بوده است و در انقلاب نیز ملاحظه کردیم که انقلاب ساخته و پرداخته پایگاه های الهی مساجد است.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود:  اما با تدبیر اخیر رهبر انقلاب به ویژه در رابطه با قرآن کریم بنا بر این شده است که مساجد در ارتباط با نهادینه سازی و گسترده کردن فرهنگ قرآنی در مساجد فعالیت بیشتری داشته باشند که ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به داشتن نمازخانه ها، مساجد و حسینیه های فراوان که دارد، تصمیم گرفته است انشاءالله هرچه سریع تر، دقیق تر، کامل تر و جامع تر فرمایش رهبر انقلاب را عملی کند.

 

وی گفت: ما در این زمینه بلافاصله بعد از صدور این تدبیر تشکیل جلسه دادیم و اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شده است تا بتواند در تراز لازم تدبیر رهبر انقلاب را عملی کند.

کد خبر 1169210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha