نقش آفرینی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای برگزاری راهپیمایی روز «قدس»

زارع گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در برگزاری مراسم راهپیمایی روز «قدس» در شیراز نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید زارع»، امروز (دوشنبه 5 اردیبهشت) در نشست هماهنگی و هم اندیشی شهرداری برگزاری روز جهانی «قدس» گفت: با گذشت بیش از هفت دهه از ظلم و جنایت صهیونیست ها، روحیه و اراده مردم فلسطین در راه مبارزه تقویت شده و عزمشان برای اخراج اشغالگران افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: روز «قدس» یادگار امام خمینی (ره) و روزی برای استکبار ستیزی و همبستگی امت اسلامی در مقابل مستکبران است.

وی اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در برگزاری مراسم راهپیمایی روز «قدس» در شیراز نقش آفرینی می کنند و فضاسازی و تبلیغات محیطی با محوریت بزرگداشت روز جهانی قدس در سطح شهر نمونه این مشارکت است.

زارع تاکید کرد: اهتزاز پرچم فلسطین در چند میدان اصلی شیراز، در نظر گرفتن خط رایگان اتوبوس و قطار شهری برای تردد مردم در روز قدس، برپایی ایستگاه های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی و ... از سایر اقدامات این روز خواهد بود.

وی ادامه داد: تقویم مناسبت های ملی، مذهبی و شهری شیراز باید آماده شود تا بتوان از قبل با برنامه ریزی مطلوب برای این مناسبت ها در شیراز اقدامات لازم را به انجام رساند.

زارع با اشاره به اظهار نظرهای بی پایه و اساس در مورد پروژه های عمرانی شهری شیراز نیز گفت: موضوعات شهری به علم و تخصص نیاز دارد اما برخی بدون علم، تخصص و تجربه سعی بر سیاه نمایی و تخریب عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارند.

کد خبر 1169213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha