برگزاری اختتامیه جشنواره یوسف به میزبانی استان گیلان

حبیبی از برگزاری اختتامیه جشنواره یوسف به میزبانی استان گیلان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این جشنواره را امسال در محدوده منطقه آزاد برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسن حبیبی» امروز (دوشنبه، ۵ اردیبهشت) در سی و دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: تقارن جلسه امروز را با شکست مفتضحانه آمریکاییها در صحرای طبس گرامی می‌داریم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گزارشی از نحوه پیشرفت پروژه پارک موزه فرهنگی استان ارائه نمود و عنوان کرد: روند این پروژه بسیار خوب است و در همینجا از همراهی‌های، شهرداری رشت، دستگاههای ذیربط و استانداری گیلان تقدیر و تشکر میکنیم. 

 

حبیبی با بیان اینکه پارک موزه بزرگترین مرکز فرهنگی استان گیلان در حوزه شهدا و ایثارگری محسوب می‌شود تصریح کرد: با حمایت‌های استاندار گیلان به ویژه در سفر اخیر رییس جمهور به گیلان اعتبارات خوبی به این پروژه اختصاص یافت.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اضافه کرد: ساختمان‌های اداری و اسناد و کتابخانه مرکزی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در محل پارک موزه دفاع مقدس گیلان ایجاد شده و سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود.

 

وی همچنین از کلنگ زنی سالن آمفی تئاتر ۵۰۰ نفره پارک موزه فرهنگی استان گیلان در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: انتظار داریم همه دستگاهها در کنار هم به پیشرفت فیزیکی پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان گیلان کمک کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از عقب ماندگی استان در حوزه چاپ کتاب رزمندگان دفاع مقدس خبر داد و ضمن انتقاد از این رویه افزود: از استانداری گیلان می‌خواهیم دستگاه‌ها را برای ورود بیشتر و بهتر به این حوزه ترغیب کنند. 

 

حبیبی با تاکید بر اینکه در حوزه دانشنامه دفاع مقدس استان گیلان اخیرا تفاهم‌نامه ای با دانشگاه گیلان در حوزه‌های مختلف منعقد شده است گفت: این پروژه تحقیقاتی و پژوهشی به اعتبارات و منابع مالی نیاز دارد که در حال هماهنگی برای تحقق آن هستیم. 

 

وی از پیشتازی استان گیلان در جشنواره ادبیات پایداری سخن گفت و اذعان کرد: اختتامیه جشنواره یوسف امسال به میزبانی استان گیلان برگزار میشود و امیدواریم بتوانیم این جشنواره را در محدوده منطقه آزاد به شکل آبرومندی برگزار کنیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه‌های ویژه سوم خرداد هم تاکنون برخی دستگاه‌ها برنامه‌های خود را ارسال کرده‌اند و انتظار داریم مابقی دستگاها هم هر چه سریعتر نسبت به این کار اقدام نمایند. 


 

کد خبر 1169221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha