نقش فعال زنان یمنی در برگزاری روز جهانی قدس

بخش زنان وزارت جوانان، یک رویداد فرهنگی به مناسبت روز جهانی قدس برگزار کرد تا همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سبا، بخش زنان وزارت جوانان یمن به نمایندگی از اداره کل جوانان و باشگاه بلقیس یک رویداد فرهنگی را به مناسبت روز جهانی قدس برگزار کرد.

 

در این مراسم که با همکاری انجمن «المرشدات» ( راهنمایان دختر) برگزار شد، حنا العلوی معاون بخش زنان در وزارت جوانان بر اهمیت یادبود روز جهانی قدس در خاطر مردم یمن به ویژه  و امت اسلامی به طور کلی تاکید کرد.

 

وی به موضع قاطع یمن در موضوع محوری فلسطین و همبستگی آن با فلسطینی ها تا بیرون راندن رژیم اشغالگر صهیونیستی و پیروزی مظلومان آنها اشاره کرد.

 

حنا العلوی در ادامه خواستار برگزاری این مناسبت برای افشای نقشه های دشمن غاصب و تاکید بر پایبندی به حقوق، مستمر و مطالبات برحق مردم فلسطین شد.

 

ام الباری المهدی،  مدیر گروه جوانان به مبارزات مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود و آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین و عربی از اشغالگران غاصب اشاره کرد.

 

مردم یمن روز جمعه آینده یعنی آخرین روز ماه مبارک رمضان همراه با کشورهای دیگر جهان راهپیمایی گسترده ای را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار می کنند.

 

مردم یمن همیشه پرچم قدس و آرمان فلسطین را در دست داشتند و این مسئله بیانگر عظمت موضع مردم یمن در حمایت و یاری از آرمان فلسطین است.

کد خبر 1169226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha