معلمین قرآنی فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بهره‌ می شوند

رشیدی اقدم،گفت:تمامی افرادی که در جامعه قرآنی به عنوان معلمین قرآنی شناسایی و فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای در حوزه بیمه‌های اجتماعی قرار دارند، می‌توانند از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بهره‌ شوند.

محسن رشیدی اقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به تفاهم نامه‌ مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرکرمانشاه، گفت: خادمین و مربیان قرآن کرمانشاهی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار خواهند گرفت.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرکرمانشاه افزود: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اجرای اصل بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی و اهداف و برنامه‌های دولت در خصوص تعمیم و گسترش پوشش نظام تأمین اجتماعی و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، با عنایت به تأکید بر توسعه بیمه اجتماعی در برنامه‌های توسعه کشور و به منظور برخورداری معلمین قرآنی فاقد پوشش بیمه اجتماعی از مزایا و تعهدات بلندمدت بیمه‌های اجتماعی در زمینه مستمری پیری(سالمندی)، از کارافتادگی کلی و بازماندگان متوفی منعقد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:در این تفاهم نامه خدماتی شامل مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان و مستمری بازنشستگی به آن‌ها ارائه خواهد شد و جزء تعهدات بلند مدت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خواهد بود.

 

رشیدی اقدم تصریح کرد: کلیه کارگزاران این صندوق در سطح استان آمادگی ارائه خدمات لازم را داشته  و این تفاهم نامه در این ماه مبارک می‌تواند خدمت مناسبی به این قشر زحمتکش که خادمین قرآن هستند ارائه دهد.

انتهای پیام

کد خبر 1169239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha