توسعه روستاها و حاشیه شهر شیراز موجب کاهش جرم می شود

زمانی گفت: فارس در توسعه روستایی و محرومیت زدایی استان شاخصی است و اجرای طرح های توسعه در بسیاری از روستاها و حاشیه شهرهای بزرگ و کلان شهر شیراز عاملی برای کاهش بزه و کاهش پرونده های قضایی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطا الله زمانی»، امروز (دوشنبه 5 اردیبهشت) در دیدار با رئیس کل دادگستری فارس گفت: حمایت دستگاه قضایی در اجرای قانون در بازنگری طرح های هادی و توسعه روستایی قابل تقدیر است و قانون، ابزار دفاع از حقوق عمومی و فصل الخطاب اجرای طرح های توسعه روستایی به شمار می رود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: فارس در توسعه روستایی و محرومیت زدایی استان شاخصی است و اجرای طرح های توسعه در بسیاری از روستاها و حاشیه شهرهای بزرگ و کلان شهر شیراز عاملی برای کاهش بزه و کاهش پرونده های قضایی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح های توسعه موجب افزایش اشتغال و کارآفرینی می شود که در کاهش پرونده های قضایی نقش موثری دارد و حمایت دستگاه قضایی در اجرای قانون عاملی برای دلگرمی خدمتگزاران به مردم در روستاها و مناطق کم برخوردار است.

زمانی تاکید کرد: ورود قضایی و همراهی دستگاه های انتظامی در کنار بنیاد مسکن استان موجب کوتاه شدن دست زیاده خواهان در روستاها و حفظ اراضی ملی شده است.

وی ادامه داد:  از سال 82 تاکنون پنج هزار و 290 واحد مسکن محرومین در شهرهای مختلف فارس ساخته شده و امسال یک هزار و 211 واحد مسکن محرومین در شهرستان های شیراز، لارستان، داراب، نی‌ریز، فسا و ... فعال شده است و ساخت 30 هزار و 37 واحد مسکونی مهر نیز به عهده بنیاد مسکن فارس بوده که 29 هزار و 85 واحد تکمیل شده است.

حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این دیدار از خدمات بنیاد مسکن تقدیر و بر لزوم آمادگی دستگاه قضایی برای همراهی با بنیاد مسکن فارس و متولیان توسعه روستایی در حفظ حریم روستاها و کوتاه کردن دست متجاوزان به اراضی ملی تاکید کرد.

کد خبر 1169260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha