شکر مورد نیاز بخش صنعت خراسان جنوبی تأمین می شود

جعفری گفت: پیگیری ها برای تأمین گوشت منجمد گوسفندی و شکر مورد نیاز بخش صنعت استان در حال انجام است که نتیجه نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی جعفری» امروز (۵ اردیبهشت) در کارگروه تنظیم بازار استان خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۴۵ تن گوشت مرغ در استان تولید شده که هزار و ۳۹۳ تن در داخل استان و مابقی در خارج استان توزیع شده است

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۳۷۴ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در حال توزیع است، گفت: همچنین ۷۰ تن گوشت گوساله تنظیم بازار در حال توزیع در سطح استان است.

 

وی میزان جوجه ریزی از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه را ۲ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۹۹۰ قطعه اعلام کرد و در ادامه افزود: در مرحله اول فروردین ماه امسال ۷۵۰ تن شکر خانوار و صنف و صنعت و در مرحله دوم نیز ۵۰۰ تن شکر خانوار برای استان جذب شد که در حال توزیع است.

 

جعفری بیان کرد: در فرودین ماه جاری ۵۷۵ تن روغن در سطح استان توزیع شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به فعالیت ۱۶۰ همیار بازار برای نظارت در سطح استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای آذرماه سال گذشته تا ۲۱ فروردین ماه امسال ۲۳ هزار و ۵۰۷ فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

 

وی افزود: در نتیجه این بازرسی ها هزار و ۳۰۰ واحد متخلف منجر به اخد تعهد شد و به پرونده های تخلف به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۶۷۱ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

جعفری با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای تأمین کالاهایی اساسی مردم در عیدفطر انجام شده تا دغدغه ای نداشته باشند، عنوان کرد: پیگیری ها برای تأمین گوشت منجمد گوسفندی و همچنین تأمین شکر مورد نیاز بخش صنعت استان در حال انجام است که نتیجه نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: هماهنگی های لازم با اداره کل حمل و نقل خراسان جنوبی برای حمل روغن خوراکی به استان در حال انجام است.

 

 

 

کد خبر 1169326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha