انتقال آب دریا به فارس اساس تشکیل شورای راهبردی انتقال آب است

عزیزی گفت: شورای راهبردی انتقال آب نباید درگیر کارهای کوچک شود زیرا اساس تشکیل آن به نتیجه رساندن پروژه های کلانی مانند انتقال آب دریا به فارس است اما امروز درگیر برخی وظایف سازمانی آبفاها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 5 اردیبهشت) در نشست شورای راهبردی آب استان فارس گفت: شورای راهبردی انتقال آب نباید درگیر کارهای کوچک شود زیرا اساس تشکیل آن به نتیجه رساندن پروژه های کلانی مانند انتقال آب دریا به فارس است اما امروز درگیر برخی وظایف سازمانی آبفاها شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: درگیر شدن این شورا با مسائل جزئی آن را از اهداف کلان و راهبردی خود دور خواهد کرد و تاکنون سه پروژه کلان انتقال آب خلیج فارس و «تنگ سرخ بشار» به فارس و سد «پارسیان» در دستور کار شورای راهبردی انتقال آب فارس قرار گرفته است و باید انرژی این شورا بر تحقق این سه پروژه معطوف شود.

وی انتقال آب دریا به استان را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: برای صنعتی شدن فارس جز تامین آب چاره دیگری نیست و پروژه خط انتقال باید زودتر به نتیجه برسد و مدیران استان باید بدانند تا زیرساخت های راه، ریل و آب ایجاد نشود، سرمایه گذار به استان نمی اید.

عزیزی تاکید کرد: از مجموعه «فراسان» به عنوان مجری انتقال آب دریا به استان انتظار داریم یک زمان بندی دقیق برای بهره برداری از این پروژه ارائه کند.

کد خبر 1169347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha