امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۵۲۴ حادثه دیده در ماه گذشته

غریب آبادی از امدادرسانی امدادگران هلال احمر گلستان به ۵۲۴ حادثه دیده در ماه گذشته خبر داد.

«قاسم غریب آبادی» با اشاره به امدادرسانی هلال احمر در حوادث در ماه گذشته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امدادگران هلال احمر گلستان در فروردین به یکصد و 62 حادثه جاده ای در استان خدمات رسانی کردند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از این تعداد، ۱۱۸ مورد جاده ای، ۱۷ مورد شهری، ۸ مورد کوهستان، دو مورد ریزش آوار، ۸ مورد خدمات حضوری، ۶ مورد برف و کولاک، یک‌ مورد ریلی، یک مورد هوایی و یک‌ مورد خدمات مناسبتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه در این حوادث 524 نفر دچار حادثه شدند، اظهارداشت: در این حوادث 366 نفر مصدوم شدند که 65 نفر امدادرسانی، 9 نفر درمان سرپایی و 140 مصدوم از طریق هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

غریب آبادی گفت: شهرستان مینودشت با ۳۳ مورد، شهرستان گرگان با ۳۲ مورد و شهرستان علی آباد با ۱۸ مورد حادثه سه بیشترین حوادث را در این ماه داشتند.

 

وی ادامه داد: در این مدت، سه راهی گالیکش ۲۷ مورد حادثه، زرین گل ۱۴ مورد و زیارت ۱۳ مورد حادثه را به عنوان بیشترین حوادث پوشش دادند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه 516 نفر نیروی عملیاتی در این مدت بکارگیری شدند، اظهارداشت: برای امدادرسانی به این حوادث، ۱۵۲ دستگاه آمبولانس، 22 دستگاه خودروی کمکدار سبک و 31 دستگاه خودروی نجات استفاده شد.

 

کد خبر 1169349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha