واکنش مؤمنین دارالعباده به سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی در مورد پیامبر اکرم(ص)

جمعی از مردم یزد در مراسم احیای شب قدر، از صحبت‌های توهین‌آمیز فائزه هاشمی رفسنجانی در مورد پیامبر اکرم(ص) اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ مراسم ویژه شب‌های قدر به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی در مسجد جامع کبیر یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد در حاشیه مراسم احیای شب قدر، ضمن محکوم کردن حرکت توهین به ساحت قدسی رسول اعظم(ص) از مسئولین قضایی کشور تشکیل و رسیدگی به این پرونده را مطالبه کرد.

مهدوی‌نژاد اظهار داشت: کسانی که در رابطه با این توهین، سکوت کنند، گناهکارند.

 وی با گلایه از سکوت مردم و مسئولین، گفت: مسئولین قوه قضائیه باید با قدرت به این مسئله رسیدگی کنند. حکم توهین به مقدسات مشخص است.

وی اضافه کرد: جمعیت‌ زیادی در سراسر کشور در شب‌های قدر قرآن به سرمی‌گیرند و اسم پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌) را می‌برند، در حالی که به ایشان توهین می‌شود و سکوت می‌کنند.

مهدوی‌نژاد در ادامه گفت: لازم است مؤمنین در فضای مجازی و حقیقی نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند. 

مسئول هیئت انصار ولایت یزد خاطرنشان کرد: ما مسلمانیم ما باید نسبت به توهین مقدسات حساس باشیم.

در ادامه حاضران با فریاد کوبنده، انزجار خود نسبت به سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی را اعلام کرده و خواستار رسیدگی سریع  به پرونده وی با اشد مجازات شرعی شدند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد در پایان با اشاره به اهمیت مسئله توهین به پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: همه وعاظ و مداحان نیز باید واکنش لازم را نشان دهند.

کد خبر 1169367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha