دشمنان به دنبال تخریب چهره روحانیت هستند

امام جمعه فاروج گفت: دشمنان امروز برای رسیدن به اهداف خود با تهمت، تمسخر، تحقیر و... در پی تخریب چهره روحانیت هستند اما مردم همچنان در مقابل این توطئه ها هوشیار عمل می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،‌ «حجت الاسلام نائب علی نوروزی» در یادواره 27 شهید طلبه و روحانی فاروج در مسجد جامع شهر بیان کرد: استکبار ستیزی مراجع و علما بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از روحانیون و طلاب برای حفظ نظام و انقلاب مثل سایر آحاد جامعه از همه چیز خود گذشتند.

 

امام جمعه فاروج  با اشاره به اینکه یاوه گویان و قصه سرایان دشمن می گویند، روحانیت به دنبال منافع، حکومت و ریاست و مقام هستندT افزود: اگر در همین شهرستان در بین تمام اقشار ارزیابی انجام شود تعداد شهدای روحانی بیشتر از اقشار دیگر است که نشان از همیشه در صحنه بودن آنان است.

 

وی گفت: حوزه علمیه فاروج یکی از حوزه های پویا در سال های قبل و بعد از انقلاب بود و شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرد و امروز هم فعال و بانشاط از حضور جوانان و نوجوانان برای تحصیل استقبال می کنند.

 

امام جمعه فاروج گفت: در زمان جنگ، طلبه های حوزه علیمه فاروج لباس رزم پوشیدند و در جبهه ها حضور یافتند و امروز هم لباس رزم طلبه ها در جبهه یادگیری و آموزش است و باید همت کنند.

 

وی افزود: نقشه امروز دشمنان، حمله به اسلام و حذف آن و تسلط بر کشورهای مسلمان است و اولین قشری که در مقابل خودکامگی استکبار ایستاده، روحانیون هستند.

 

وی گفت: همین رویکرد باعث شده دشمن بیشترین سرمایه گذاری را برای خدشه دار کردن چهره روحانیت داشته باشد.

 

 

 

کد خبر 1169373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha