نگذاریم که بیرق مکتب فرهنگی دفاع مقدس به زمین بیفتد

سردار مرادحاجتی گفت: اگر همه نسبت به مسائل مختلف دفاع مقدس سهل انگاری می کنند اما ما خوزستانی ها به دلایل مختلف باید پاسدار این ارزش ها باشیم و نگذاریم که بیرق مکتب فرهنگی دفاع مقدس به زمین بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» ظهر امروز (دوشنبه ۵ اردیبهشت) در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، به اهمیت رخدادهای دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: اگر همه نسبت به مسائل مختلف دفاع مقدس سهل انگاری می کنند اما ما خوزستانی ها به دلایل مختلف باید پاسدار این ارزش ها باشیم و نگذاریم که بیرق مکتب فرهنگی دفاع مقدس که اینک در قالب جبهه مقاومت، جهانی شده، به زمین بیفتد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: خوزستان سرشار از بهانه ها و مناسبت هایی است که باید گرامی داشته شوند از جمله سوم خرداد که ماندگارترین رخداد جنگ در آن اتفاق افتاد و یا چهارم خرداد که نماد یک نوع دیگر از مقاومت مردم ایران در شهر دزفول بود.

 

وی اضافه کرد: برنامه های امسال سوم خرداد و چهارم خرداد پس از وقفه طولانی مدت کرونا باید به شکلی شایسته و البته مردم محور برگزار شوند تا نسل جوان امروز و آحاد جامعه شیرینی و حلاوت این روزهای حماسه آفرین را به خوبی لمس کنند.

 

سردار مرادحاجتی در پایان خواستار تصریح در انجام مصوبات استانی جلسات حوزه دفاع مقدس شد و تصریح کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان متعلق به همه استان و بلکه کشور است و انتظار داریم که شهرداری اهواز و دیگر نهادها هر چه سریع‌تر به تعهدات خود در قبال این پروژه اقدام کنند.

 

در پایان این جلسه از پوستر فراخوان آثار چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام به میزبانی خوزستان توسط «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان رونمایی شد.

 

کد خبر 1169458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha