شهید حججی‌ها از رویش های انقلاب در مکتب حاج قاسم هستند

قناعت گفت: ایران نسل جدید شهید حججی ها را در مکتب حاج قاسم تربیت کرده است که جزو رویش های جدید انقلاب هستند و میدرخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» عصر (5 اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با بیان اینکه دوم اردیبهشت مصادف با سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل است، گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی متعهد و مردمی و برخواسته از آرمان های انقلاب و ملت رشید ایران است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه همواره یار و یاور مردم بوده و از هیچ کمکی به مردم در کنار سایر نیروها دریغ نکرده است، اظهارداشت: امام خمینی(ره) در خصوص سپاه می فرمایند:«من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه، نظرم از سپاه بر نمی گردد و اگر سپاه نبود کشور نبود و من سپاه را بسیار عزیز و گرامی می دارم و چشم من به شما است». 

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از دوم اردیبهشت 57 که حضرت امام راحل دستور تاسیس سپاه انقلاب اسلامی را دادند تا امروز، سپاه جزو ارکان و عناصر تفکیک ناپذیر انقلاب بوده است و همیشه مورد کینه و نفرت دشمنان نظام قرار گرفته است، به همین دلیل بوده که رژیم تروریست امریکا در سال 58 سپاه را به طور رسمی در فهرست گروه های به اصطلاح تروریست خارجی قرار داده است و تحریم کرده است.

 

قناعت با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف به خصوص دفاعی، گفت: این کارنامه درخشان حکایت از موفقیت و خدمت گذاری در دفاع از آرمان های انقلاب و مقابله هوشمندانه با تهدیدها و فتنه های متنوع و متکثر دشمن را دارد.

 

وی افزود: امروز افزایش توان بازدارندگی دفاعی و نظامی کشورمان بخش مهمی از آن مرهون مجاهدت های پاسداران انقلاب است، لذا لازم است در همین فرصت یاد و خاطره شهید جبهه جهانی مقاومت شهید حاج قاسم را گرامی بداریم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است، گفت: امروز سپاه، ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدر و اقتدار قرار دارند.

 

قناعت در ادامه با اشاره به 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، گفت: 5 اردیبهشت یادآور یکی از تلخ ترین شکست های آمریکا در رویارویی با ملت ایران است، مقامات آمریکایی پس از ایجاد قائله خلق عرب و اقدامات تجزیه طلبانه در نقاطی از کشور از جمله کردستان و گنبد، دنبال رویارویی و دخالت مستقیم در ایران برای براندازی نظام بودند و از طرفی در حادثه 13 آبان سال 58 لانه جاسوسی آمریکا به تصرف دنشحویان پیرو خط امام در آمده بود و آمریکا بدنبال آرادی این گروگان ها(جاسوسان) بود.

 

وی با بیان اینکه دولت کارتر هم در استانه انتخابات به آمریکایی ها قول داده بود که این گروگان ها را آزاد خواهد کرد، لذا آمریکا یکی از گسترده ترین و پرهزینه ترین اقدامات نظامی را که تا آن زمان آمریکا برای آزادی گروگان ها انجام داده بود را طراحی کرد و در این عملیات دنبال بازسازی و افزایش اعتبار مخدوش شده خود بود، گفت: آمریکا برای این عملیات بهترین و بالاترین و مجهزترین امکانات خود را پای کار آورد و میلیاردها دلار هم هزینه کرد.

 

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه آمریکا تمام مناسبات سیاسی خود را با ایران به طور یک طرفه قطع کرده بود و هیچ امیدی برای آزادی جاسوسان خود از طریق دیپلماسی نداشت، لذا پس از اینکه از طریق جاسوسان خود در صلیب سرخ متوجه می شوند که همه گروگان ها در سفارت آمریکا در ایران هستند، اقدام به طراحی حمله نظامی کرد، افزود: آمریکا در این مقابله بهترین نیروها و کماندوهای خود را از قاهره و آمریکا فراخواند و تمرین های نطامی را 6 ماهه در صحرای نوادای آمریکا که از لحاظ آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی شبیه صحرای طبس است انجام دادند و نام آن را پنجه عقاب گذاشتند.

 

*آمریکا از طریق نفوذی‌ها و منافقین به دنبال براندازی نظام بود 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش نفوذی ها و خائنین در کمک به آمریکا در حمله به ایران، گفت: نیروهای آمریکایی از طریق افراد نفوذی و منافقین و بازمانده های بدنبال پیاده سازی اهداف خود و براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بودند. 

 

قناعت اظهارداشت: گروه های ضد انقلاب داخلی در آن زمان از طریق آماده سازی فضا و افکار عمومی برای این تجاوز امریکا دستورات اربابان خود را کورکورانه عملی می ساختند، امروز نیز نظام سلطه هر کاری می خواهد علیه کشور بکند برخی از ایادی آنها در داخل زمینه را برای انها اماده می کنند.

 

وی با بیان اینکه قبل حمله آمریکا به صحرای طبس به دستور بنی صدر مزدور تمام تجهیزات نظامی ایران از کارافتاده بود، گفت: طوفان شن مامور حفاظت از انقلاب و خون شهدا شد و حادثه 5 اردیبهشت در تاریخ سرزمین جاودانه ماند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال بعد از حادثه ابرهه و بعد از 1400 سال مجدد طوفان شن را مامورکرد که به داد نظام نوپای اسلامی برسد، افزود: حادثه پنجم اردیبهشت ماه جز با امداد غیبی و مدد الهی نبود و می بینیم که به برکت امدادهای الهی امروز نظام و انقلاب در اوج عزت در دنیا می درخشد و آمریکا در ذلت و فروپاشی است و از این حادثه تاریخی باید جهان بشریت الگو بگیرد، چراکه خداوند سستی و مکر و کید دشمنان خدا را اشکار کرد. 

 

قناعت با بیان اینکه امام راحل فرمودند که کارتر باید بداند که با این عمل ناشیانه حیات سیاسی خود را به پایان رساند و همین طور هم شد، افزود: همچنین در صحرای طبس یکبار دیگر شکست مفتضحانه آمریکا در مقابله اراده خدا را دیدیم، آنجا که نیروی مسلح ایران پهپاد آرکیو 170 پیشرفته آمریکا را به زمین نشاندند و قدرت نظامی و علمی خود را به رخ دنیا کشیدند

 

*تاثیر جریان نفاق در معدوم کردن اسناد جنایت آمریکا طبس 

وی با بیان اینکه امید است در سومین شکست آمریکا در طبس شاهد نابودی آمریکا باشیم، گفت: فعالیت جریان نفاق پس از شکست عملیات نظامی آمریکا در طبس را دیدم که دستور بمباران را به دشمن داده بودند تا آثار و اسناد این جنایت از جمله هلی کوپترها و تجهیزات به دست نیروهای انقلاب نرسد و در این حادثه و جنایت آمریکایی ها و منافقین، شهید منتظرقائم به شهادت رسید

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید حسن باقری اولین خبرنگار و عکاسی بود که از روزنامه جمهوری اسلامی وارد صحرای طبس شد، گفت: این شهید عزیز قبل از ورود به عرصه دفاع مقدس خبرنگار بودند.

 

قناعت با بیان اینکه امروز کشور ایران کانون اصلی قدرت در خاورمیانه است، افزود: به برکت رهبری های پیامبر گونه امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا و استقامت مردم و امادگی رزمی و علمی کشور، امروز حرف اول را ایران در منطقه میزند.

 

وی با بیان اینکه امروز ایران یک سر و گردن از رقبایش در منطقه بالاتر است، گفت: ایران نسل جدید شهید حججی ها را در مکتب حاج قاسم تربیت کرده است که جزو رویش های جدید انقلاب هستند و می درخشند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شکست های پی در پی آمریکا در ایران نشان می دهد که امروز ایران با قدرت به سوی آینده گام می دارد و آنهایی که دم از بن بست می زنند خودشان به بن بست رسیدند، افزود: امروز رویش های انقلاب به مراتب زنده تر از ریزش ها است، برخی از خواص استحاله شده و خسته ای هستند که ریزش می کنند اما از طرف دیگر رویش هایی را هم داریم که به مراتب بیشتر است.

 

قناعت با بیان اینکه امروز قدرت ایران معامله قرن را با شکست مواجه کرد، ادامه داد: نفوذ ایران در منطقه عملا تغییر نظام سوریه را با شکست مواجه کرد و امروز رژیم صهیونیستی یک ببر کاغذی بیش نیست.

 

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران کشور تاثیر گذار در امنیت منطقه است و رژیم صهیونیستی ببر کاغذی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز علاوه بر پیشرفت های نظامی و علمی، در حال انتقال نرم پیام انقلاب به مناطق دنیا است به طوری که کشورهای منطقه و جهان اسلام ایران را الگوی خود می دانند و یک قدرت نوظهور به نام ایران در منطقه ایجاد شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکایی ها قدرت نظامی و موشکی و پهپادی ایران را خوب می فهمند، خاطرنشان کرد: این پیشرفت های ایران همه در شرایط تحریم به وجود آمده است و این حاوی پیام های مهمی برای کشورهای جهان به خصوص آمریکایی ها است.

 

قناعت با بیان اینکه امروز نفس پاک مقام معظم رهبری منشاء خیر در کشور است، گفت: با وجود تحریم های سخت کشور حرکت خود را با امید و شتاب به جلو ادامه می دهد که نشان از توجه حضرت حق به کشور دارد و این بهت جهانیان را بر انگیخته است.

 

 

 

کد خبر 1169463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha