آمارهای غلط به اقتصاد استان آسیب می‌زند/ کارگری شغل مقدسی است

آیت الله شعبانی موثقی گفت: نگاه اسلام به بحث کار و کارگر، مبتنی بر مسائل مادی نیست و عنوان کارگر، عنوانی مقدس و فارغ از مقدار درآمدها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با جمعی از فعالان حوزه کار و کارگری و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام کارگر اظهار کرد: مسئله کار و کارگر در اسلام مسئله بسیار مهمی است که نمونه آن، بوسیدن دست کارگر از طرف پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

امام جمعه همدان افزود: نگاه اسلام به بحث کار و کارگر، مبتنی بر مسائل مادی نیست و عنوان کارگر، عنوانی مقدس و فارغ از مقدار درآمدها است.

امام جمعه همدان گفت: نبود ثبات اقتصادی و آینده روشن در کارهای تولیدی از مشکلاتی است که در حوزه کار با آن روبرو هستیم.

آیت الله شعبانی موثقی با تأکید بر ضرورت استفاده از مباحث دانش بنیان برای تولید ثروت بیان کرد: تولید ثروت مایکروسافت و یا گوگل گاهی از موارد با تولید نفت ما برابری می‌کند و این همان نقش استفاده از دانش بنیان‌ها است.

وی با بیان اینکه ارائه آمار غلط، استان را در کسب اعتبار مالی با مشکل روبرو می‌کند، افزود: نیازمند احصاء دقیق واقعیت‌های اقتصادی برای تصمیم گیری درست هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی در حوزه تأمین اجتماعی از طرف مقام معظم رهبری، گام بلندی برای رسیدن به عدالت اجتماعی است.


آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: در کشور با مشکلاتی روبرو هستیم، اما با وجود تمام اختلاف سلایق، لازم است تا به صورت منسجم در کنار هم بوده و برای رهایی از این مشکلات تلاش کنیم.

یوسف شعبانی، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: با تمام توان برای خدمت به جامعه هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1169468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha