فراهم شدنِ امکان خدمت‌رسانی به مشتریان فیبرنوریِ مخابرات از طریق کد دستوری USSD

مدیر مخابرات منطقه کردستان از فراهم شدنِ امکان خدمت رسانی به مشتریان فیبرنوریِ مخابرات از طریق کد دستوری USSD خبرداد.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، با اشاره به اینکه در راستای تسهیل فعالیت با سامانه‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران و تسریع در فرآیندها، امکان درج وحذف شماره تلفن همراه مشتریان فیبرنوری FTTH، از طریق کد دستوری ستاره 2020 مربع فراهم شده است، گفت: شرایط استفاده از این امکان برای تمام مشتریانی که از دسترسی‌های مبتنی بر فیبرنوری بهره‌مند هستند، مهیا است.

 

 

وی افزود: با اضافه شدن این زیرساخت به کد دستوریUSSD مخابرات، مشتریان سرویس FTTH از این به بعد با شماره گیری ستاره 2020 مربع می‌توانند از خدمات غیرحضوری در این سامانه در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

 

 

وی ضمن تشریح چگونگی دریافت و پرداخت قبض فیبرنوری با کد دستوری فوق اظهار داشت: مشتریان پس از شماره گیری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه، گزینه صورتحساب و سپس با وارد کردن شماره مجازی اینترنت خود همراه با کد استان (0879999xxxx) به دیگر مراحل پرداختِ صورتحساب راهنمایی و هدایت خواهند شد.

 

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: استفاده از این کد دستوری، علاوه برکاهش در هزینه و مدیریت زمان موجب پرداخت به موقع قبض و جلوگیری از قطع شدن سرویس FTTH مشترک می‌شود.

 

 

حکمت در ادامه با اعلام اینکه در تمام شهرستان‌های تابعه زیرساخت این سرویس فراهم است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و 960 کیلومتر فیبر نوری در نقاط شهری و روستایی استان اجرا شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه سرویس FTTH به عنوان يكي از پيشرفته‌ترين سرويس‌هاي تلفن ثابت در دنیا است كه به مشتريان ارائه می‌شود، یادآور شد: شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در استان نیز با تلاش و همت همکاران منطقه در نقاط دارای شرایط فراهم است.

 

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: مخابرات منطقه به حدود شش هزار و160 مشترک FTTH در استان طی چند سال اخیر خدمات این سرویس را ارائه کرده و آمادگی دارد در نقاطی که زیرساخت آن مهیا است به متقاضیان جدید سرویس FTTH واگذار کند.

 

انتهای پیام

کد خبر 1169472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha