۱۵ عنوان برنامه هنری در خراسان جنوبی اجرا شد

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: همزمان با پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس بیش از ۱۵ عنوان برنامه هنری توسط حوزه هنری در خراسان جنوبی اجرا شد.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: پنجم اردیبهشت ماه یادآور یکی از حوادث الهام بخش و عبرت‌انگیز در تاریخ دشمنی و کینه توزی امریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

 

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: این واقعه نشان داد که هیچ نیرویی برتر از قدرت خداوند نیست و چهره پلید شیطان بزرگ را بیش از پیش آشکار ساخت اگر چه در تاریح انقلاب اسلامی ملت مبارز ایران بار‌ها طعم تلخ شکست را به متجاوزین به ویژه آمریکای جنایتکار چشانده، اما حادثه زمین‌گیر شدن ارتش شیطان بزرگ در صحرای طبس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) حاصل قدرت الهی و امداد‌های غیبی بود.

 

 

وی با بیان اینکه صحرای طبس درس عبرتی برای جهانیان شد، گفت: امروز که نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف در مقابله با نیرنگ‌های سرسخت دشمنان قرار گرفته است، صحرای طبس جنبه بازدارندگی دارد و این سند تاریخی انقلاب به معنای واقعی به عنوان یک سلاح دفاعی برای نظام و کشور کارایی دارد و باعث شده که در مقابل توطئه‌های دشمن روز به روز مقاوم‌تر شویم.

 

 

وی به نقش هنر در بیان و زنده نگه داشتن واقعه طبس عنوان کرد: از طریق تولیدات هنری، موسیقی و نماهنگ های مختلف می توان این شکست مفتضحانه آمریکا و همین طور امدادهای الهی را به نسل های آینده منتقل کرد.

 

 

کریمیان با بیان اينکه بیش از 15 عنوان برنامه توسط حوزه هنری خراسان جنوبی جهت بزرگداشت واقعه طبس اجرا شد، افزود: تولید و پخش نماهنگ خیر الماکرین به زبان های فارسی و اردو و نماهنگ ابابیل به زبان های فارسی، عربی و اردو و برگزاری شب شعر و خاطره از مهم ترین برنامه ها بوده است.

 

 

وی ادامه داد: پنج اثر موشن گرافیک با زبان های عربی و فارسی و اردو و کلیپ صحرای طبس به زبان های عربی و فارسی و اردو توسط حوزه هنری خراسان جنوبی تولید و پخش شد.

 

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی به برپایی نمایشگاه طوفان شن اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به منظور به نمایش گذاشتن این واقعه تاریخی بزرگ در مسجد شُکر شهرستان طبس برپا شده است.

 

 

کریمیان در پایان گفت: ویژه برنامه تلویزیونی ابابیل به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس از شبکه خاوران نیز یکی دیگر از برنامه های حوزه هنری خراسان جنوبی بود.

 

 

 

کد خبر 1169476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha