روز قدس مبارزه با مستکبرین و حمایت از مظلومین است

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمنان است گفت: روز قدس مبارزه با مستکبرین و حمایت از مظلومین است

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت روز جهانی قدس را یادگار همیشه جاوید امام خمینی (ره) و روز بیداری عالم اسلام دانست و اظهارداشت: روز قدس، محو بی عدالتی، فریاد ظلم ستیزی و اعلام همبستگی و وحدت امت اسلامی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: حضور باشکوه مردم روزه‌دار در شرایط حساس کنونی مشت محکمی بر ادعاهای رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام انزجار از اقدامات این رژیم غاصب است.

 

وی با اشاره به تداوم جنایت‌های اسرائیل غاصب ادامه داد: اسرائیل غاصب و کودک کش بداند ملت غیور ایران استوارتر از گذشته در برابر عداوت و قساوت او ایستاده و در این روز با طنین کوبنده « مرگ بر اسرائیل» پشت غاصبان قدس شریف و سردمداران کفر را به لرزه درخواهد آورد.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه فریاد مظلومیت مردم ستم‌دیده فلسطین وظیفه همه مسلمانان و آزادگان جهان را سنگین‌تر می‌کند تاکید کرد: ما باید طبق سیره معصومین(ع) هر جا که فریاد مظلومیت و فریادخواهی به گوش برسد به کمک مظلوم بشتابیم، اگر به او کمک نکنیم مسلمان نیستیم.

 

وی در ادامه با محکومیت رفتار اهانت آمیز به قرآن کریم در سوئد گفت: این رفتار سخیف، شرم آور و نفرت انگیز با تمام مبانی حقوق بشر، ارزش‌های انسانی و دینی مغایرت دارد و سبب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خاطرنشان ساخت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان ضمن محکومیت جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در راستای انجام رسالت خطیر خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با سیل عظیم و خروشان امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام و بار دیگر با اندیشه‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق خواهد کرد.
کد خبر 1169552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha