۴۵.۵ تُن کالای تنظیم بازار توزیع شد

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان گفت: سال گذشته ۴۵.۵ تُن کالای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

«صادق شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: سال گذشته ۴۵.۵ تُن کالاهای تنظیم بازار شامل برنج، شکر، قند و روغن زیر قیمت بازار  ۵ تا ۱۰ درصد توسط ۱۰ شرکت تعاونی روستایی این شهرستان در مناطق روستایی تامین و توزیع شد.

 

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان اضافه کرد: ۱۰ شرکت تعاونی روستایی و چهار شرکت تعاونی کشاورزی فعال هستند که تامین نهاده های کشاورزی، سوخت، کود، آب و سم، توزیع کالای تنظیم بازار، تامین و توزیع میوه شب عید و خرید تضمینی و توافقی کشاورزی و غلات از وظایف این شرکت است.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: ظرفیت انبارهای دولتی و خصوصی این شرکت، ۱۰ هزار و ۳۰۰ تُن است که سه هزار و ۲۵۰ تُن انبار دولتی و ۷ هزار و ۵۰ تُن انبار خصوصی در نقاط مختلف شهر است و ظرفیت تانکر ذخیره سوخت بیش از یک میلیون لیتر است.

 

وی تصریح کرد: شرکت های تعاونی این شهرستان در سال گذشته، ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی جذب کردند که این میزان تسهیلات برای هزینه سرمایه در گردش، خرید اقلام و ساخت و مرمت به یک اتحادیه تعاون روستایی و شرکت های تعاونی شهرستان با نرخ دو تا چهار درصد و بازپرداخت دو ساله پرداخت شده است.

 

 وی عنوان کرد: ۱۹ تشکل و شرکت تعاونی تحت پوشش این اداره هستند که در قالب سه گروه فعالیت می کنند.

 

 

کد خبر 1169561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha