برگزاری «جشن تکلیف» دانش آموزان دختر در نمایشگاه «بهار ضیافت»

به مناسبت ماه مبارک رمضان «جشن تکلیف» دانش آموزان دختر در نمایشگاه «بهار ضیافت» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با هفتمین روز برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با عنوان «بهار ضیافت» برنامه های متوعی برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

در این نمایشگاه علاوه بر غرفه کتاب، غرفه محصولات فرهنگی، مد و لباس، خانواده، برنامه‌های ویژه کودکان، امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، تولید محتوا در فضای مجازی، نغمات آسمانی، قرآن بخوان جایزه بگیر، استعدادیابی اذان، صوت، قرآن، جهاد تبیین و غرفه گفتمان جوان نیز با حضور مربیان برجسته برپا می‌شود.

برپایی ایستگاه‌ نقاشی و خوش نویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی موضوعی، گفت و گو‌های تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآنی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 

همزمان با هفتمین شب برپایی این نمایشگاه برنامه های متعددی از جمله ایستگاه نقاشی و جشن تکلیف دانش آموزان دختر یاسوج در حاشیه نمایشگاه قرآنی «بهار ضیافت» برگزار شد.

این جشن تکلیف به همت بسیج دانش آموزی دختران یاسوج و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگی سپاه فتح استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب، دارالقرآن کریم و شهرداری یاسوج برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتنی است این نمایشگاه تا هفتم اردیبهشت ماه جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روبروی پارک معلم دایر است.

کد خبر 1169613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha