کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) ۶۰۰ پرس غذای گرم را توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) از توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم در بین محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا به همت فعالان این کانون همزمان با ماه مبارک رمضان خبر دارد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۶۰۰ پرس غذای گرم به همت فعالان این کانون همزمان با ماه مبارک رمضان در بین محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: اقلام مورد نیاز این کمک مومنانه نیز به همت فعالان این کانون تهیه و طبخ آن نیز به همت فعالان کانون صورت گرفت.

 

وی اذعان داشت: تمامی پروتکل های بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در طبخ این غذا به صورت کامل رعایت شد.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: البته بجز این کمک خیرخواهانه بسته های معیشتی نیز در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا محله نیز قرار گرفته بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: مشارکت در برنامه های شب های قدر و برپایی محافل انس با قرآن کریم و جزءخوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های معنوی است که به همت فعالان این کانون در مسجد آقاکاظم برگزار می شود.

 

هاتفی پور ادامه داد: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا برنامه های نیکوکارانه به همت فعالان این کانون افزایش یابد.

کد خبر 1169671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha