برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس با حضور گسترده مردم

سروری، گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس باحضور گسترده مردم شهید پرور و همیشه در صحنه کرمانشاه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه در مورد برگزاری مراسم راهپیمایی قدس گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان راهپیمایی باشکوه روز قدس به صورت حضوری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود:روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که تلاش این روز‌های دشمنان برای تفرقه‌انگیزی بین شیعه و سنی همچنین موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین انجام می شود و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر از سال‌های قبل را می‌دهد.

 

 

وی با اشاره به علت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: از ابتکارات ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

 

 

سروری تصریح کرد: مراسم راهپیمایی یوم‌الله جهانی قدس رأس ساعت ۱۱ صبح جمعه ۹ اردیبهشت ماه جاری از مقابل مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار و سخنران حشمت اله قنبری  استاد دانشگاه های کشور است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: همزمان مراسم روز قدس در ۱۳ شهرستان و بخش‌های تابعه با رعابت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 1169747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha