راهیابی یک نخبه سیستانی وبلوچستانی به اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان از راهیابی ۱ نفر از کارآموزان نخبه مهارتی استان به اردوی آماده سازی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ در شانگ‌های چین خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از زاهدان، «جلیل شهریاری» بیان داشت: هدف از اجرای المپیاد ملی مهارت شناسایی نخبگان و کشف استعداد‌های جوان و نوجوان است، که در صورت موفقیت بعد از اتمام اردو نفرات برتر به مسابقات جهانی در کشور چین اعزام خواهند شد.

 

او گفت:دعوت شده در رشته نقاشی خودرو  با حضور سه رقابت کننده درمحل کارخانه ارگ بم که به مدت یک ماه برگزار میباشد به رقابت میپردازد و درپایان یک نفر انتخاب و به مسابقات جهانی چین اعزام خواهد شد .

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی برای کشف استعداد  حرفه‌ای جوانان ماهر میباشد .

 

او گفت: رقابت‌های ملی مهارت زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های اقتصادی است که برگزاری این رقابت‌ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان نیز می‌شود.

 

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) به طور سالانه مسابقات ملی مهارت را برگزار می‌کند و برگزیدگان آن برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر ۲ سال یکبار در یکی از کشور‌ها برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

کد خبر 1169795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha