نمایشگاه قرآنی البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان بازگشایی شد

نمایشگاه قرآنی البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان شامگاه سه شنبه ۶ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، نمایشگاه قرآنی البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان شامگاه سه شنبه ۶ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بازگشایی شد.

 

این نمایشگاه با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به مدت یک هفته با هدف غنی سازی فرهنگ دینی برپا است.

 

بخش قابل توجه این نمایشگاه با حضور ظرفیت نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا شده است و این مهم ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد را نشان می دهد. 

 

 

این نمایشگاه در قالب های مختلف با هدف غنی سازی فرهنگی با همراهی دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی استان از جمله سپاه امام حسن مجتبی(ع) ، شهرداری کرج، صدا و سیما استانی و ... دائر شده است. 

 

علاقمندان به منظور بهره برداری از این نمایشگاه می توانند از سه شنبه ۶ اردیبهشت به مدت یک هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۳ بازدید به عمل آورند.

 

گفتنی است، برپایی آیین تغزیه خوانی همچنین برپایی غرفه های سرگرمی ویژه کودکان از جمله برنامه های فرهنگی این دوره از نمایشگاه قرآنی استان البرز است.

 

 

کد خبر 1169836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha